1627 Episoder

  1. #C1089_210927_Arne Morten Willumsen: Gjenbruk og den digitale kundereise

    Publisert: 10.11.2021
  2. #C1099_211101_Morten Dæhlen: Kunsten å forstå data

    Publisert: 9.11.2021
  3. #C1087_210924_Sara Sundby: Den nye generasjonen ansatte

    Publisert: 8.11.2021
  4. #C1093_210928_Bård Brænde: Når strategi og improvisasjon møtes i kundeservice

    Publisert: 5.11.2021
  5. #C1071_211020_Nora Andresen Midttun: Ung leder i Norges største teknologibedrift

    Publisert: 3.11.2021
  6. #C1088_210927_Glenn Tommy Egeland: Fra kundeservice til kundeopplevelse

    Publisert: 3.11.2021
  7. #C1095_211022_Siri Børsum: Global Financial Health

    Publisert: 2.11.2021
  8. #C1086_210924_Nina Nakling: Entusiasme som kjerneenergi

    Publisert: 29.10.2021
  9. #C1085_210924_Kaare Øystein Trædal: Verdien av mennesket i kundeservice

    Publisert: 27.10.2021
  10. #C1097_211026_Matthew Smith: The future of remote work - and unicorns

    Publisert: 26.10.2021
  11. #C1084_210924_Robert Gati og Havard Claussen Martinsen: Konkurranse i kundeservice

    Publisert: 25.10.2021
  12. #C1083_210924_Christian Hedløv Engh og Sølvi Saglien: Distriktssatsning

    Publisert: 22.10.2021
  13. #C1082_210924_Heidi Bragerhaug: Hvem eier kunden og kundeopplevelsen i ledergruppen?

    Publisert: 18.10.2021
  14. #C1081_210922_Kjetil Totland: Outsourcing av kundeservice

    Publisert: 15.10.2021
  15. #C1094_210928_Bernt Reitan Jenssen og Olov Grøtting: Med kunde-i-fokus som strategi

    Publisert: 14.10.2021
  16. #C1080_210922_Anders Lunde Angen: Helthjem - levering elsket av mottakerne

    Publisert: 13.10.2021
  17. #C1091_210928_Elisabeth Skuggevik og Ragnhild Wahl: Transportløsninger for det gode liv

    Publisert: 12.10.2021
  18. #C1079_210922_Rune E. Akselsen: Kundeservice neste steg, en personlig opplevelse

    Publisert: 11.10.2021
  19. #C1090_210928_Terje Storhaug og Hanne Bertnes Norli: Digitale verktøy for kollektivtransport

    Publisert: 8.10.2021
  20. #C1096_211001_Marte Pedersen-Hemma: Digitalt samfunn med mennesker i sentrum

    Publisert: 7.10.2021

26 / 82

Vi i LØRN.TECH inviterer hele Norge til læringsdugnad for teknologi. Silvija Seres & venner skaper en ny norsk plattform for livslang læring. Dette gjør vi gjennom korte og konkrete podkastepisoder med noen av landets fremste innenfor de ulike teknologikategoriene."Vi har snakket lenge nok om livslang læring — nå må vi gjøre det!" — Silvija Seres.Bli en #lørner du også — abonner på vår podkast.#LØRN #livslanglæring Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.