Kunderådet
En podkast av Tekna - Teknisk-naturvitenskapelig forening
12 Episoder
-
Episode 12: Kundelojalitet i usikre tider
Publisert: 18.12.2023 -
Episode 11: Tre teknologier vi er nødt til å forholde oss til – nå
Publisert: 22.5.2023 -
Episode 10: Chatbots som venner og kjærester – er dette fremtiden for digitale agenter?
Publisert: 25.11.2022 -
Episode 9: Teknologi og fysisk varehandel går hånd i hånd – og gir en bedre kundereise
Publisert: 16.9.2022 -
Episode 8: Derfor ble Møller Bil best på kundeservice under pandemien
Publisert: 17.3.2021 -
Episode 7: Å sette kunden i sentrum krever mer enn et «hei»
Publisert: 5.3.2020 -
Episode 6: Slik vinner du kampen om kundene med tillit og fleksibilitet
Publisert: 30.10.2019 -
Episode 5: Slik finner du det riktige kundeservicesystemet til din bedrift
Publisert: 7.6.2019 -
Episode 4: Kultur sitter ikke i veggene, men i hodene til de ansatte
Publisert: 20.3.2019 -
Episode 3: Change is difficult, yet necessary. Lior Arussy explains how to do it!
Publisert: 18.2.2019 -
Episode 2: Er en god leder nøkkelen til å beholde talentene?
Publisert: 17.1.2019 -
Episode 1: Ny teknologi – Bare buzz eller bedre kundeopplevelser?
Publisert: 25.10.2018
1 / 1
Kunderådet retter seg mot ledere som er ansvarlig for å levere sømløse kundeopplevelser og markedsledende kundeservice. Podkasten gir deg verdifull forståelse for ny teknologi og innsikt i de strategiske knepene du må kunne for å henge med.