12 Episoder

  1. Episode 12: Kundelojalitet i usikre tider

    Publisert: 18.12.2023
  2. Episode 11: Tre teknologier vi er nødt til å forholde oss til – nå

    Publisert: 22.5.2023
  3. Episode 10: Chatbots som venner og kjærester – er dette fremtiden for digitale agenter?

    Publisert: 25.11.2022
  4. Episode 9: Teknologi og fysisk varehandel går hånd i hånd – og gir en bedre kundereise

    Publisert: 16.9.2022
  5. Episode 8: Derfor ble Møller Bil best på kundeservice under pandemien

    Publisert: 17.3.2021
  6. Episode 7: Å sette kunden i sentrum krever mer enn et «hei»

    Publisert: 5.3.2020
  7. Episode 6: Slik vinner du kampen om kundene med tillit og fleksibilitet

    Publisert: 30.10.2019
  8. Episode 5: Slik finner du det riktige kundeservicesystemet til din bedrift

    Publisert: 7.6.2019
  9. Episode 4: Kultur sitter ikke i veggene, men i hodene til de ansatte

    Publisert: 20.3.2019
  10. Episode 3: Change is difficult, yet necessary. Lior Arussy explains how to do it!

    Publisert: 18.2.2019
  11. Episode 2: Er en god leder nøkkelen til å beholde talentene?

    Publisert: 17.1.2019
  12. Episode 1: Ny teknologi – Bare buzz eller bedre kundeopplevelser?

    Publisert: 25.10.2018

1 / 1

Kunderådet retter seg mot ledere som er ansvarlig for å levere sømløse kundeopplevelser og markedsledende kundeservice. Podkasten gir deg verdifull forståelse for ny teknologi og innsikt i de strategiske knepene du må kunne for å henge med.