Digital Forretningsforståelse
En podkast av Tarjei Heggernes
Kategorier:
42 Episoder
-
Kenneth Rasmus Greve om digitalisering av nyheter
Publisert: 1.11.2020 -
Kim Diaz Holm om TikTok
Publisert: 13.10.2020 -
Pandemispesial: Bærekraft og pandemi, med Sveinung Jørgensen og Lars Jacob Tysnes Pedersen
Publisert: 25.5.2020 -
Pandemispesial: Digitalisering under koronakrisen med Geir Jåthun Hindenes
Publisert: 25.3.2020 -
Pandemispesial: Koronavettreglene for merkevarer med Jørgen Helland
Publisert: 19.3.2020 -
Eirik Bakke fra Bulder Bank om digital markedsføring
Publisert: 12.3.2020 -
Andre Tangen om digitalisering i BIR
Publisert: 28.2.2020 -
Ole Øyen, Karabin om gevinster ved digitalisering
Publisert: 13.2.2020 -
Stian Osmundsen, Turbo Tape Games og New & Company om spillbaserte strategiske scenarioer
Publisert: 30.1.2020 -
BI-professor Petter Gottschalk om kunnskap og teknologi
Publisert: 23.1.2020 -
Svein Ølnes, Vestlandsforskning om blokk-kjeder og kryptovaluta
Publisert: 16.1.2020 -
Hauk Landsverk Digital Direktør i Elkjøp Nordic om CDO-rollen
Publisert: 8.1.2020 -
Espen Grimmert, Sparbanken Vest om sosiale medier
Publisert: 8.11.2019 -
Mads Nordmo Arnestad, BI, om kunstig intelligens og ansettelser
Publisert: 31.10.2019 -
Atle Sivertsen, Finance Innovation om plattformer
Publisert: 18.10.2019 -
Jørgen Helland om digitale merkevarer
Publisert: 10.10.2019 -
Gunnar Crawford, Smartbysjef Stavanger Smart City
Publisert: 4.10.2019 -
Ragnvald Sannes, Senter for digitalisering, BI
Publisert: 26.9.2019 -
Max Gordienok og Daniel Isdal Furseth: The Fintech Startups
Publisert: 20.9.2019 -
Henrik Lie-Nielsen, Tripod Capital Collective: Verdiskapende teknologi
Publisert: 13.9.2019
I denne podkasten snakker forfatteren av boken Digital Forretningsforståelse med gjester om ulike tematikker innen digitalisering. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.