Reklameplakater og hverdagsforenklere - S3E117

Teknologitrender - En podkast av Hans-Petter Nygård-Hansen - Mandager

Kategorier:

Bankens forbrukerøkonomer er levende reklameplakater. Telia søker "Hverdagsforenkler". Spotify gjør Joe Rogan til verdens best betalte podkaster og Facebook tar opp kampen mot Teams og Zoom, med Worksplace Rooms.Episodens innslag:Forbrukerøkonomene driver med innholdsmarkedsføringTelia søker etter en hverdagsforenkler som er høyere enn 50 cmSpotify betaler Joe Rogan 100 millioner dollar for podkasten hansFacebook Shops på vei til NorgeFacebook tar opp kampen mot Teams og Zoom, med Workplace RoomsNå kommer brillene med ansiktsgjenkjenningsteknologiTwitter viser til fakta når Trump jugerBritene reduserer 5G-rollen til HuaweiAmazon Twitch mister markedsandeler til Microsoft MixerKoronakrisen har ført til økt robotisering av den danske kjøttindustrienHans-Petter & Co presenteres av:Adlink - La våre profiler dele sin historie om din merkevareLenker til at jeg har snakket om, finner du på HansPetter.info. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.